Ta bort dåliga recensioner

Våra priser börjar från 6.500 kr.
”Om en kund måste välja mellan ditt företag och din närmaste konkurrent, och ni är jämlika när det gäller pris, plats och utbud, kommer du att bli avfärdad på grund av dåliga recensioner.”
Dåliga recensioner kan få stora konsekvenser för ditt företag
Om en kund måste välja mellan ditt företag och en konkurrent, och ni är jämlika i pris och utbud, kan dåliga recensioner avgöra valet. Även om DU kanske inte läser recensioner på Google, Facebook och Trustpilot, gör de flesta kunder det. Statistik visar att 97 % av internetanvändarna läser recensioner om lokala företag, och 91 % av unga vuxna litar på dem lika mycket som på personliga rekommendationer. Fyra av fem användare har valt bort ett köp efter att ha sett en negativ recension – något som kan påverka företagets resultat avsevärt.

”Fyra av fem användare har beslutat sig för att inte köpa en produkt efter att ha läst en dålig recension.”
ATAK tar bort negativa omdömen och dåliga recensioner
Kundrecensioner är inte alltid rättvisa och de skadar företagets rykte. Det påverkar din försäljning när konsumenten väljer bort dig på grund av recensioner. Om du har fått dåliga recensioner på plattformar som Google My Business, Facebook eller Trustpilot kan du söka hjälp och rådgivning hos ATAK. Vi har många års dokumenterad framgång med att ta bort dåliga recensioner och negativt omdöme på nätet genom konstruktiv dialog med recensenten och de relevanta plattformarna.Med hjälp av ATAK kommer du både att återställa ditt företags goda rykte och stärka din varumärkes digitala identitet och närvaro, så att ditt företag står starkare än innan de dåliga recensionerna.Om du vill veta mer om hur ATAK arbetar med negativa recensioner och dåligt rykte kan du läsa mer på sidan för Online Reputation Management eller genom att klicka på kontakt nedan.
